Friday, November 18, 2011

moral sungguh kan ...



Salam 1 Malaysia ...


pejam celik pejam celik -- dah nak nak sampai hujung sem dah...adessss mcm ne ley x sedar nie....

time2 nie ramai yg stress ngan assignment mid term test but bg aku leklu .....

date memanjang ngan boypren2 kesayangan ..... owhhh ayat mcm xde moral je kan

jgn x tau i mmg byk boypren .... n boypren no3 n no4 nie slalu memeningkan kepale aku ....
npe la time2 ni .... jeles la tue kan .... sedar la korg tue madu2 ja hahhahahhaha


jgn salah faham dengan ayt kurang bermoral disini

boypren no3 : itu laptop compaq saya ... selalu temankan saya search bahan utk wat assigment, online test n update blog n etc


boypren no4 : mid term test n assignment ... mmg memningkan kepale cam ner nak date dalam mgu yg sama nak plak date hr yg sama owhhhh disaster ......

so diharap kepad mereka yg berkata- UNTUNGLA bnyk boypren, anda silap .....


disaster u know..


sy bukan gugurl yg suke pasang bnyk n pada mase yg sama say bukan girlfriends yg ke 18

saya adalah awek diantara beribu awek yg bercouple ngan mereka berdua ini ....



sekian perihal boypren saya .....

credit to mr google



Friday, November 18, 2011

moral sungguh kan ...



Salam 1 Malaysia ...


pejam celik pejam celik -- dah nak nak sampai hujung sem dah...adessss mcm ne ley x sedar nie....

time2 nie ramai yg stress ngan assignment mid term test but bg aku leklu .....

date memanjang ngan boypren2 kesayangan ..... owhhh ayat mcm xde moral je kan

jgn x tau i mmg byk boypren .... n boypren no3 n no4 nie slalu memeningkan kepale aku ....
npe la time2 ni .... jeles la tue kan .... sedar la korg tue madu2 ja hahhahahhaha


jgn salah faham dengan ayt kurang bermoral disini

boypren no3 : itu laptop compaq saya ... selalu temankan saya search bahan utk wat assigment, online test n update blog n etc


boypren no4 : mid term test n assignment ... mmg memningkan kepale cam ner nak date dalam mgu yg sama nak plak date hr yg sama owhhhh disaster ......

so diharap kepad mereka yg berkata- UNTUNGLA bnyk boypren, anda silap .....


disaster u know..


sy bukan gugurl yg suke pasang bnyk n pada mase yg sama say bukan girlfriends yg ke 18

saya adalah awek diantara beribu awek yg bercouple ngan mereka berdua ini ....



sekian perihal boypren saya .....

credit to mr google



No comments:

Post a Comment

Snow

wink saYa


ShoutMix chat widget

buble